HOME RECENZIE NOVINKY

streda 29. augusta 2012

L.J.Smith - Ríša temnoty 1: Tajomstvá upírov

L.J. Smith je tu s novou upírskou sériou.  Bože chráň alebo jupí?? Jej nekonečné upírske denniky pravdepodobne už nikto nečíta, teda ja určite nie. Takže ako znie antonacia??

Šestnásťročná stredoškoláčka Poppy sa dozvedá, že trpí rakovinou slinivky brušnej a zostáva jej pár týždňov života. Musí sa zmieriť s ortieľom neúprosnej diagnózy alebo existuje možnosť záchrany? James, Poppin priateľ, ktorý ju tajne miluje, jej ponúkne nesmrteľnú existenciu v Ríši temnoty. Zákon Ríše temnoty je absolútne jasný: ľudia sa nikdy nesmú dozvedieť, že ríša existuje, a jej príslušníci sa nesmú zamilovať do človeka. Porušenie zákona má strašné následky.

Antonacia znie tak typicky no uvidíme čo sa z toho stane. Túto knihu si kupovať určite nebudem radšej si ju požičiam z knižnice. Tešíte sa vy na túto novinku?

2 komentáre:

  1. ja by som si ju prečítala, ale tá anotácia nehovorí nič konkrétne takže neviem či by ma bavila 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ju akurát prečítala a náhodou sa mi páčila. :)

    OdpovedaťOdstrániť