HOME RECENZIE NOVINKY

streda 1. augusta 2012

Recenzia: J.R. Ward Padlí Andelé: Chamtivosť

Názov: Padlí Andelé : Chamtivosť
Autor: J.R. Ward
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2012
Počet strán: 496
Jazky: český

O knihe: 
Sedem smrteľných hriechov. Sedem duší, ktoré musia byť zachránené. Večný súboj medzi dobrom a zlom.

Dej v skratke: 
Jim Heron je prislušník tajných armádnych jednotiek, koho profesiou je zabíjať. Na vykúpenie neverí. No jeho názor sa mení ked sa stane Padlým andeľom. Jeho prvou úlohou je spasiť dušu chamtivého Vincenta di Pietra, ktorý zapredal svoju dušu svojmu majetku. Vincent sa rozhodol oženiť so svojou dlhoročnou priateľkou Devinou ale všetko sa zmení ked spozná Mariu Tereziu, ktorá je prostitútka.

Čo hovorím o knihe ja: 
Po prečítaní Bratstva čiernej dýky od tejto autorky som sa  vrhla na túto knihu s veľkým nadšeným. Priznám sa, že po prvých stranách som mala menšie pochybnosti či som urobila dobre, že som si zakúpila túto knihu ale čím som knihu čítala dlhšie tým ma dej viac pohlcoval. Hlavná postava Jim mi bol hned od začiatku sympatický. Je to proste chlap s akým by ste si radi sadli na pivo. Veľmi sa mi páčili aj ďalší padlý anjeli, ktorí nie sú typický anjeli ale to si prečítate v knihe. Postava Vincenta sa v knihe pekne vyvíjala a menila. Kniha bola plná nečakanych zvratov a prekvapení. Mne osobne sa veľmi páčila a prečítala som ju cca za 2 dni.

Záver:
Pokiaľ poznáte štýl akým píše J.R.Ward  tak si knihu určite zaobstarajte a prečítajte. Je to niečo iné ako sme zvyknutí napríklad pri Lauren Kate a jej Padlých Anjeloch.

Hodnotenie: 4,5/ 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára