HOME RECENZIE NOVINKY

sobota 11. augusta 2012

Mini recenzia- V zajatí snov 2 : Zatmenie

Názov:  V zajatí snov:Zatmenie
Autor: Lisa Mcmannová
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania: 2012
Jazyk: slovenský

O knihe: 
Janie má iba sedemnásť, ale skutočnosť pre ňu začína byť horšia než sny.
Na Fieldridgeskej strednej škole sa deje čosi znepokojivé, ale nikto o tom nechce hovoriť nahlas a ani vyšetrovanie nikam nevedie. Čo je však ešte horšie, Janie začína odhaľovať pravdu o sebe a o svojich schopnostiach – a tá je pochmúrna. Kruto pochmúrna…


Čo hovorím o knihe ja: 
Autorka sa zlepšila. Kniha ma zaujala viac ako prvý diel. Bola pútavejšia dej bol zaujímavejší a lepši. Janie a Cabel boli pár.  Cabelovi sa nepáčilo to akú úlohu dostala Janie v tajnej službe a bolo veľmi milé čítať ako sa o ňu bojí. Janie má v tejto knihe naozaj veľa starostí netrápia ju len sny ale jej nová tajná úloha, ktorú vám však neprezradím. Pokiaľ ste pri prečítaní prvého dielu boli sklamaný alebo otrávený určite dajte šancu druhému dielu. 

Hodnotenie: 4/5

4 komentáre:

  1. Mne sa práveže oveľa viac páčil prvý diel než druhý. Už si presne nepamätám o čo tam šlo, ale odhalenie problému Janiinej schopnosti ma dosť sklamalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mě to bylo taky tak. První díl se mi líbil víc..přinášel něco nového. Dvojka už mi přišla taková nic moc. Hlavní postavě jsem občas měla chuť lisknout :D Ale i tak jsem zvědavá na třetí díl ;)

      Odstrániť
  2. tiež si myslím že 2ka sa lepšie vydarila 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sériu som ešte nečítala a nejako ma ani neláka, ale možno si nechám ešte povedať :)

    OdpovedaťOdstrániť