HOME RECENZIE NOVINKY

pondelok 13. augusta 2012

Čo si kúpiť v auguste?

Tu je pár kníh, ktoré vychádzajú teraz niekedy v auguste. Možno vás  niečo zaujme. :)

Dan Wells - Potomkovia

Potomkovia

Píše sa rok 2076. Kira Walkerová, šestnásťročná začínajúca lekárka, žije v krajine rozdelenej občianskou vojnou, medzi ľuďmi zúfalo bojujúcimi o prežitie. Na ich záchranu však treba aj niečo viac než len liek proti smrtiacemu vírusu RM, ktorý vykynožil takmer celé ľudstvo. Nestačí už ani mier s potomkami, geneticky zostrojenými bytosťami, ktoré vírus vypustili. Ak sa ľudia chcú zachrániť, musia sa pozrieť na seba, na svoj svet, na všetky chyby, ktorých sa dopustili, a nájsť niečo, čo naozaj stojí za záchranu – vidieť v konci nový začiatok. Román Dana Wellsa Potomkovia je prvotriedny postapokalyptický triler, vzrušujúca, riskantná, rýchla jazda plná dobrodružstiev, lásky a napätia, ktoré nás neopustí do poslednej stránky a núti nás netrpezlivo čakať na ďalšie pokračovanie.

Môj názor:
Na túto knihu sa celkom teším, pretože poslednú dobu sa roztrhlo vrece s románmi, ktoré sú zasadené do budúcnosti a mňa to neuveriteľne baví. Antonácia znie veľmi zaujímavo.

Žiara- Alyson Noel
Žiara
Riley Bloomová opustila svoju sestru Ever (hlavnú hrdinku série Nesmrteľní) a svet živých a prešla na druhú stranu mosta do života po živote. Riley a jej pes Buttercup sa znovu stretávajú s rodičmi a udomácňujú sa v príjemnej, upokojujúcej smrti. Neznamená to však, že tu nemusí pracovať. Stane sa lovkyňou duší a s Bodhim sa vracia na Zem splniť svoju prvú úlohu, priviesť Žiarivého chlapca, ktorý už stáročia straší na zámku v Anglicku. Už mnohí sa pokúšali previesť ho cez most, no neuspeli. Až kým neprišla Riley...

Môj názor:
Sériu Nesmrteľný som neprečítala. Autorku Alyson Noel mám celkom rada jej Kruté leto ( rezenzia tu) sa mi páčilo ale neviem. Postava Ever mi prišla strašne hlúpa a pokiaľ bude Riley po sestra tak sa teda niet na čo tešiť. Od knihy nemám veľké očakávania ale ked budem mať možnosť rada si ju prečítam. Možno Alyson prekvapí a jej voľné pokračovanie bude stáť za to.
Modrá jako Safír - Kerstin Gierová
Modrá jako Safír

Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad.
To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!

Moj názor:
Antonácia znie zaujímavo ale netuším čo si mám o knižke myslieť. Po prečítaní ukážky na martinus.sk som usúdila, že postava Gideona môže byť zaujímavá. Takže  som celkom zvedavá ako to bude pokračovať.

Drakie - Sophie Jordanová

Draki

Život šestnásťročnej Jacindy, jej dvojčaťa Tamry a ich matky je dobrodružný a veľmi nebezpečný – patria totiž k svorke drakov, ktorá má s neobyčajnou Jacindou svoje plány...

Jej matka sa ju rozhodne ochrániť a tak sa celá rodina presťahuje do púšte. Jacinda si veľmi ťažko zvyká na nové prostredie a na nových spolužiakov. Bojuje so svojou túžbou po lietaní a tiež s vlastným telom, ktoré sa v kritických okamihoch mení na „draki“. V škole si okamžite všimne tajomného Willa, ktorý ju neuveriteľne priťahuje. Will však skrýva nejedno tajomstvo, okrem iných aj to, že patrí do klanu lovcov drakov...

Môj názor:Na túto knihu sa veľmi teším. Znie to zaujímavo len dúfam, že to pre mňa nebude sklamanie ako Eon zaklínač drakov. Ale podľa antonácie to určite bude iné.